מגוון תכשיטים במבצעים מיוחדים ומשלוח בחינם

ארכיונים

טבעות וינטג' – הטבעות שחזרו לאופנה
9 באוגוסט 2022

אחת לכמה זמן משתלב טרנד כלשהו של תכשיטים שהופך להיות פופולרי ולפעמים הוא נשאר אתנו זמן רב, כמו שקורה עם טבעות וינטג'. אלה טבעות שמעוצבות כמו פעם עם שיבוצים ודוגמאות מיוחדות ורומנטיות בעיקר, או כאלה שאפשר לעצב כמו תכשיטים שהיו נהוגים אפילו בשנות החמישים והשישים. הכל נחשב לווינטג' כאשר הוא שואב השראה משנים שבהן האסתטיקה נראתה אחרת, קלאסית ומיוחדת. צורפי חברת אלמז תכשיטים שמחים לייעץ לכם בנוגע לתכשיטי וינטג' אישיים בעיצוב אישי, ולעצב לכם טבעות וינטג' מקסימות לכל מי שזוכר תכשיטים כאלה בנוסטלגיה ובאהבה. כל התכשיטים זוכים לתעודה גמולוגית שמעידה על כך שמדובר בזהב אמיתי ובאבני חן ויהלומים טבעיים ומקוריים. הייעוץ של אלמז מתחיל מהרגע שבו יש לכם רעיון או עיצוב מועדף ועד הביצוע ומסירתו לאחר הגמר.

מה זה בעצם וינטג' ואיך נראים תכשיטים כאלה?

המילה וינטג' היא מילה אופנתית מאוד ואפילו טרנדית מדי לפעמים משום שלא תמיד מתכוונים לווינטג' אלא לרטרו. תכשיטי וינטג', לעומת זאת, מאוד מובחנים וברורים משום שהם משחזרים ומחקים את הדוגמאות ואת העיצובים של פעם בצורה מדויקת ונוסטלגית ויש להם נופך מאוד סנטימנטלי למי שהתאהב בזה. התכשיטים יכולים להיות כבדים או קלילים והם משתנים מאחד לאחד לפי הטעם. אפשר גם לשלב מוטיבים של וינטג' ולא את כל המראה ולהיעזר בדוגמאות ובתמונות מפעם, ואפילו ממקורות השראה מעניינים ממוזיאונים. הצורפים היצירתיים בסטודיו ישמחו לקבל כל אתגר לעיצוב תכשיט מיוחד לפי הטעם שלכם.

כיצד לעצב טבעת וינטג'?

טבעת וינטג' היא בדרך כלל טבעת שמיוצרת מחומרים טבעיים ואמיתיים משום שבעבר לא היה נהוג להשתמש בתחליפים המודרניים של חומרים שיש היום. לכן, תכשיטי זהב וכסף הם בדרך כלל העיקר באופנה כזאת. כמו כן, נהוג היה לשבץ לא מעט יהלומים ואבני חן, אם כי אפשר גם לעצב טבעות שאינן משובצות והן חינניות ומקסימות גם ללא שיבוצים כאלה. זה מתאים לכל מי שאוהבת להיות מיוחדת ויש לה הופעה וטעם בבגדים שמתאימים לתכשיטים כאלה שמשתלבים בהם בצורה מושלמת. אם אתם אוהבים סגנון מסוים אפשר לעצב לכם את התכשיט המתאים לאותה תקופה בייעוץ אישי. 

דילוג לתוכן